پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5879
-
الف
+

موضوع اصلی سرجوخه چیست؟

در این گزارش با قصه و موضوع اصلی سریال «سرجوخه» بیشتر آشنا شوید.

در این گزارش با قصه و موضوع اصلی سریال «سرجوخه» بیشتر آشنا شوید.

به گزارش آی‌فیلم، این شب‌ها شاهد پخش سریال «سرجوخه» یکی دیگر از آثار کارگردان سریال پلیسی و معمایی «خانه امن» هستیم، احمد معظمی به عنوان کارگردان و ابوالفضل صفری در جایگاه تهیه‌کننده دو فیلمسازی هستند که بیشترین آثارشان در حوزه امنیتی، جاسوسی و معمایی است. 

احمد معظمی پس از ساخت سریال «خانه امن» در یک فصل به سراغ ادامه تولید آن رفت، اما چندی بعد خبر ساخت مجموعه پلیسی «سرجوخه» در رسانه‌ها منتشر شد، این سریال در همان ژانر خانه امن و با تعدادی از بازیگران همان سریال مقابل دوربین رفته است، اما در داستانی متفاوت و شاید هیجان‌انگیزتر. 

سرجوخه، روایتگر دو قصه از زندگی دو شخصیت به نام‌های غلامرضا و کیان است که در طبقه متوسط جامعه زندگی می‌کنند و چالش‌های متفاوتی روبرو می‌شوند. البته به گفته کارگردان این اثر تلویزیونی، «سرجوخه» سریالی امنیتی است، اما آنچه این سریال را جذاب کرده، قصه‌های پر گره و طعمه شدن شخصیت‌های اصلی داستان در شبکه‌های جاسوسی معاند است. امروزه مانند گذشته دیگر شبکه های جاسوسی نیروهای معاند را استخدام نمی‌کنند بلکه از دل جامعه و آسیب‌های موجود نفوذ خواهند کرد، که این روند در سریال تلویزیونی سرجوخه به خوبی مشاهده میشود و قابل درک است.

براساس گفته ابوالفضل صفری تهیه‌کننده سریال «سرجوخه»، بخش‌هایی که زیر نظر نیروهای امنیتی تولید شده براساس پرونده‌های واقعی شکل گرفته‌اند و درام در آن جایی ندارد. اما بخش حقیقت داستان سرجوخه از دل حقیقت جامعه کشور ما بیرون کشیده شده است.

گفتنی است، این سریال که ساختش به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور پیگیری می‌شد، آخرین روز‌های تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد و عوامل سکانس‌های باقی مانده را می‌سازند.

سامان صفاری در نقش «کیان»، حمیدرضا محمدی در نقش «غلامرضا»، آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی، نازنین کیوانی در نقش یک اینفلوئنسر و نیلوفر کوخانی در نقش رزیتا بازیگرانی هستند که تا به حال حضور آن‌ها در سریال رسانه‌ای شده و در کنار این ترکیب جوان، «سرجوخه» از بازیگران با سابقه‌ای چون حبیب دهقان نسب در نقش سالار، علی اوسیوند در نقش آقا رضا، قربان نجفی ایفاگر کاراکتر رامین کشمیری، حسن اسدی به عنوان پدر کیان و علیرضا جلالی تبار در نقش طاهری بهره می‌برد.


اختصاصی: جزئیات جدید از فصل دوم خانه امن

آرش آصفی، افسر ضد جاسوسی «سرجوخه» شد

سریال جاسوسی «سرجوخه» چه زمانی پخش می‌شود؟

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر